Live-action teen romance adaptation helmed by My Beautiful Man: Eternal director Sakai Mai. Based on the same-named comic from popular manga artist Mizuno Minami, known for "Rainbow Days."
Second-year high school student Eiji (Onishi Ryusei) has a secret crush on his childhood friend Izumi (Riko), but she is dating their junior high school buddy Naohiko (Kubozuka Airu). In total six classmates experience unrequited love, with Koharu (Saito Nagisa) having a crush on Naohiko, along with Mizuho (Shida Sara) and Taichi (Igari Soya).