A dark fantasy film which took home honors in six categories including the grand prize and audience award at "Moosic Lab 2016", a festival celebrating the collaboration of music and film. Underground orchestra, "Vampilla", who have a high reputation abroad as well, appear in the film as well as oversee the film's music.
Rei (Kaneko Rie) is a young girl who dreams of being a wizard. She is reunited with an old childhood friend, Kaito (Yoshimura Kaito), who lives and works at a live music club. When Rei visits the club, she is beguiled by the stage lighting and decides to become a lighting engineer, the "wizard of light".