Love story about the unpredictable romance of a girl who lives exactly as she pleases, like a stray cat. Directed and written by Sakai Mai, known for You Made My Dawn and We Don't Know Love Yet.
Carefree Cha-Cha (Ito Marika) lives by the motto of "do what you please, and don't worry about what other people think." She gets interested in Raku (Nakagawa Taishi) after a chance rooftop encounter and gradually falls for him, thinking that "even though everything we like is completely opposite, together we make a perfect match."