Livespire is a series of digitally recordings of the theatrical arts -such as musicals, plays and music concerts- for release in film theatres and produced and distributed by Sony Corporation. The Caramel Box theatrical group brings to the stage RESURRECTION (Yomigaeri) author Kajio Shinji's novel "Mirai no Omoide" (*Memories of the Future). A mountain climber, Takimizu (Okada Tatsuya) takes shelter from the rain with an unknown woman. The woman leaves behind a pocketbook and Takimizu takes it to the address written within to return it to her. But to his surprise, he finds a different person living there, only with a very similar name. (performed by Caramel Box)