Based on one section of the novel 'Cronos Jounter no Densetsu' by Kajio Shinji whose 'Yomigaeri (Resurrection)' was also brought to the screen by the same director, Shiota Akihiko.
On a business trip to the small southern town of Moji where he spent his childhood, Hiroshi (Ito Hideaki) is suddenly overcome with a feeling of nostalgia. Then he sees a young boy who turns out to be Hiroshi himself as he was twenty years before. Somehow Hiroshi has slipped back in time to the year 1986. He finds himself living in the same small inn where he grew up with his grandmother. Then one day, he meets Kazumi (Mimula), the girl he had a crush on in his childhood. Kazumi was hospitalized and refused to be treated for her terminal illness and she died. Hiroshi believes he has been given a chance to save her and he finally manages to persuade her to undergo an operation. When the operation proves a success, Hiroshi himself vanishes from the town. In fact, Hiroshi was a wandering ghost, who died in a plane crash and returned only to fulfill a long held desire.