A romantic drama wittily depicting a man and a woman who go through life obeying their instincts. DORORO director Shiota Akihiko helms this film commemorating the forty-fifth anniversary of Nikkatsu Roman Porno. It won a Junior Jury Award at the 69th Locarno International Film Festival.
Kosuke (Nagaoka Tasuku) has moved away from the city and lives a peaceful existence in a cabin he built in the mountains. One day by the seaside, he encounters Shiori (Mamiya Yuki), an uninhibited woman exuding an untamed air. Kosuke ignores her seductive request to "spend the night", but is slowly sucked into a whirlpool of lust.