The second in the blue ray 3D anime series, "Hoshi ni Negai wo: Fantastic Cat," from the anime production unit, barnum laboratory. This science fiction fantasy delicately portrays a young girl's growth into adolescence in a distance future when the human race has headed off into space. Magurashia is a trading planet frequently visited by spaceships. Though Lily (voiced by Kato Emiri) is curious about recently transferred student Hikari (voiced by Sawashiro Miyuki), she is too nervous to approach her because of the adult-like aura she exudes. Then one day, a mysterious creature, shaped like a cat, appears in the classroom.