The first work with a female lead actress by Director Ishii Yuya, who instantaneously drew attention with his first feature film Bare-assed Japan (Mukidashi Nippon) as it was screened as a special feature work at both the International Film Festival Rotterdam and the Hong Kong International Film Festival. Set in a time and world with unidentified rockets flying in the sky, the film depicts the wild and confused adolescent days of a high school girl who is irrationally and adversely frustrated with everything she sets her eyes on. Saeko (Igawa Ayuko), a high school girl who always says, "The world is so sickening!" lives with her nutcase father who runs a screw factory. One day, her father suddenly starts wearing makeup in an attempt to literally become her mother. He even starts doing house chores while dressed like a woman.