One of a compilation of short films derived from a popular cell phone game site. Based upon the game series "Daremo inai heya" (*The Empty Room), this draws a story of jyobutsuya, a business of letting someone rest in peace, sends wandering ghosts into the afterlife. Directed by Obata Shinsuke, hailing from the New Cinema Workshop. Kamio (Aiba Rubi) has wandered into a dubious looking area of reflection, and must help ghosts in their quest to find heaven. In order to fulfill her duty, she must once enter and then escape this area created by these spirits.