One of a collection of shorts set in situations from popular cell-phone games. An unexpected visitor comes to the door of an ex-office worker who has come to a life impasse and begun living a degenerate lifestyle. Directed by recording engineer Aragaki Ippei. Dumped by her boyfriend and fired from her job, nothing is going right for Kyoko (Muranaga Nao). Now a recluse in her apartment, she spends her time lost in escape games. Returning from a trip to the convenience store, she notices the lock to her room is open and her guard goes up.