This piece was submitted to the Momo Matsuri Presents Kiss! short film project that highlights up-and-coming female directors, created by the Momo Matsuri film screening group. Director Nagashima Yoshie, of Saraba Itoshiki Hito Yo (*Farewell, My Lovely), takes up the murmurs of emotions that women cannot express to each other in words. Asako (Nishiyama Akane) is returning home from a farewell party after quitting her company, Asako begins saying ending the shared life with her long-time lover, Matsuoka (Yoshida Tetsuta). Instead of going home, Asako decides to crash at the house of her friend from childhood, Fujiko (Nishida Kaoru), but in an unexpected turn of events she conflicts with Fujiko also.