This black-and-white film tells the story of an actor beaten down by life who recovers through a peculiar experience. First feature-length film by director Miyake Sho. Glows with the true-to-life performance by Murakami Jun, who approached the director with his enthusiasm to appear in the film. Shot in Ibaraki Prefecture's Mito City following the earthquake.
Haji (Murakami) is an actor on the cusp of turning 40, who has gotten stuck in life. At the invitation of an old friend, he visits his hometown for the first time in ages. On the way Haji has an accident, and wakes up to find himself transported back to high school with his adult body in tact.