Director Miyake Sho, who has garnered worldwide attention, has adapted Tsuge Yoshiharu's short manga stories "A View of the Seaside" and "Mr. Ben and his Igloo" for the screen.
Natsu (Takada Mansaku) and Nagisa (Kawai Yuumi) meet at the beach one summer. In a university lecture, a film based on Tsuge Yoshiharu's "A View of the Seaside" and scripted by Lee (Shim Eun-kyung) is being screened. Feeling that his talent has reached a dead end, Lee sets out on a journey. He arrives in a town shrouded in a silvery world and eventually ends up at an old inn, where he meets the lazy owner, Ben-zō (Tsutsumi Shinichi).