A comical film from the short film series Hijyoshizukan (*A Guide of womanhood given up women) by seven directors all with strong personalities. This work depicts the beginning of "hijoshi," women who live true to themselves despite being considered as having given up on their womanhood, in a parody of the Book of Genesis. It is directed by Shimizu Takashi, who made his debut in Hollywood with the Ju-On The Grudge (Ju-On) series. Adam (Otomo Riku) and Eve (Torii Miyuki) were satisfied with their comfortable lives in the Garden of Eden. One day, however, Eve secretly eats the forbidden fruit while Adam is fast asleep. Hooked on its taste, she eats one after the other...