First horror film in six years from director Shimizu Takashi, who was the first Japanese director to grab the top spot in the US box office with JU-ON The Grudge. His spine-tingling direction stimulates all five senses by fully exploiting the experience-based 4DX screening system. Stars Seino Nana from Tokyo Tribe and Nowhere Girl.
Rika (Seino) has a reoccurring dream whenever it rains at night. A little girl stands at a railroad crossing, and a woman dressed in black wraps her arms around a boy and gets hit by a train. One day, she sees the woman in black from her dream. From that moment on, she's at the mercy of the dream about the woman in the rain.