Horror film about the bloodcurdling terror of Inunaki Village, which is said to lie beyond the haunted Old Inunaki Tunnel. Directed by Shimizu Takashi of Ju-on The Grudge.
Bizarre events transpire around clinical psychologist Morita Kanade (Miyoshi Ayaka). A woman sings a children's song, missing brothers, and there are a series of unexplained deaths. She figures out that everyone shares in common the haunted Inunaki Tunnel. Kanade heads for the tunnel to uncover the truth.