This was the first time a digital 3D feature film was screened in Asia.This is a digital 3D thriller of the "Labyrinth of Fear," world's the longest haunted house at amusement park, Fuji-Q Highland, as its motif. The director is Shimizu Takashi of Ju-On, and features a strong cast of promising young actors such as Yagira Yuya, Renbutsu Misako, and Katsuji Ryo. The location is an amusement park, and three corpses are discovered in a haunted house that has been built to resemble a hospital. The police have the difficult task of investigating inside the attraction, where frights lurk around every turn. Gradually, it comes to light that a girl went missing ten years ago in exactly the same location.