One of the comical short films by seven directors all with strong personalities depicting the nature of "hijoshi (women who have given up on their womanhood)." A career woman who chooses not to wear a bra is bewildered as she spots a bra hook on the back of her male colleague. It is directed by Fukagawa Yoshihiro with a number of works being screened, such as Dear My Love (60 sai no love letter). Miho, who is in charge of an excavation site out in the scorching summer sun, is bewildered at the sight of a bra hook on the back of a young researcher, Keigo (Tanaka Koutaro), dressed in his work clothes. That night, she sneaks into the dressing room while Keigo is taking a bath in order to see whether he was wearing what she thought she saw.