A romantic drama by internationally renowned director Kobayashi Masahiro, whose works include BASHING and THE Rebirth Ai no yokan. It quietly depicts a day in the lives of a Japanese man and woman who meet and are drawn to each other in Lyon, France. It stars Maki Daisuke of EXILE and Kichise Michiko of Nodame cantabile. Tomoko (Kichise Michiko) flies to Lyon looking for her ex-boyfriend who had gone to France and left her behind in Japan. While standing on a bridge, a Japanese backpacker, Kijima (Maki Daisuke), calls out to her.