This is a parody of the film PANDEMIC (Kansen retto), directed by Murakami Kenji, the unusually talented filmmaker who has created a documentary and drama at the same has been highly praised at international film festivals. In this film, the General, clearly modeled on Kim Jung Il, is gleefully played by Takenaka Naoto. Suddenly, a virus breaks out, a virus which causes the infected person's face to explode and them to perfectly resemble the General of the ‘North Country.' The general's son, Shoichi (Sudo Kentaro) who has been hiding in Japan, decides to stand up to his father and save the people from the infection, but CIA agents and gay detectives are trying to block his way.