There is an outbreak of human flesh eating dead, commonly known as Gimps. In a school building protected by a Gimp repelling fence, seven young girls go about their campus life. However, the nightmares seen every day by Nonoka (Okumura Nonoka) will lead to the beginning of the end to that lifestyle.