Yamaguchi Yudai -the prodigy director of films such as Cromartie High School (Sakigake!! Cromartie Koko)- directs this comic film adaptation of the popular manga by Abe Shuji, which is serialized in the "Young Magazine." Yamaguchi keeps the jokes coming as he brings to life the goings-on at a high school full of yankees. Ishiguro Hideo, who won praise for his performance in Higanjima, plays the role of the main character Saburo, an introverted high school student. In contrast to his vicious older brothers, Saburo (Ishiguro Hideo) has grown up to be a normal, unremarkable young man. By the time his brothers had graduated from the high school he is about to enter, they had become legendary yankees. So all eyes are on now on Saburo to see if he will live up to his brothers' fearsome reputation.