Still a dominant star at the age of 60, Yazawa Eikichi continues to lead the Japanese rock scene. Following his footsteps to the present, this documentary focuses on the rehearsal, staging and recording of his 100th Budoukan commemorative performance. Producer of the 1980 documentary Yazawa Eikichi RUN&RUN, Masuda Hisao takes the director's chair to delve into the roots of and allure of an extraordinary rock star and his creative inspirations.