Drama that marks the directorial debut of Naka Mineko, film producer who was married to the late director Okamoto Kihachi. Interweaves the emotions that an elderly woman kept hidden in her youth regarding a single painting. Screened at the 36th Moscow International Film Festival.
Ichiko (Yachigusa Kaoru) finds a newspaper article about a solo exhibition for the painter Miya (Nakadai Tatsuya), who she had feelings for as a young girl. She goes on a journey to Karuizawa to find the painting that she remembers, but her son Susumu (Kazama Toru) is worried and follows her.