A heart-grabbing and tear-jerking music entertainment film depicting the ties between families and friends through the music band activities of middle-aged men. This film welcomed popular musician Okuda Tamio as a music advisor who also provided music for the film. Fujioka Toru (Takenaka Naoto), a businessman in his 50s who just learned that he does not have much time left due to terminal cancer, resumes a band with his high school buddies. He works hard to enter a music contest as his family watches over him warmly.