The tenth feature film from Nowhere Man director Takenaka Naoto, based on the bold work that took manga artist Asano Inio into new territory. Vividly exposes the struggles of an artist through a manga artist's downfall.
Manga artist Fukazawa Kaoru (Saitoh Takumi) feels empty and depressed after his comic series wraps up an eight-year run. He clashes with his editor, gets roasted by readers on social media, and faces divorce from his wife... Fukazawa tries to get away from social annoyances and meets Chifuyu (Shuri), a call girl with cat eyes.