An erotic and delicate portrayal of the complicated mental state of a female office worker who becomes engrossed in self bondage. It is based on Hiruta Asako's novel of the same title that won the 7th R-18 Literary Award, and directed by Takenaka Naoto, who is also a renowned and idiosyncratic actor.
Yuria (Hirata Kaoru) discovered the pleasure of tying herself up in her university days, and resumes the pursuit in order to relieve work stress. She starts a blog to describe the sensation of rope on her skin, and becomes acquainted with a cross-dressing bondage aficionado. Eventually, she grows bolder in practicing her hobby, and begins to wear bindings under her suit while at work.