Directors Takenaka Naoto, Yamada Takayuki and Saitoh Takumi bring comic artist Ohashi Hiroyuki's early work to the big screen.
A girl is horrified by the sheer number of secrets revealed by her grandfather. A man journeys somewhere south aiming for the aimless. A kid finds out his friend has fallen in love with his sister, who doesn't actually exist. A guy recalls a strange incident he experienced with his missing father. A boy finds out that a certain incident happened in a far-flung country...