In this offbeat documentary filmed in one single 74-minute take, Director Matsue Tetsuaki, who has won critical acclaim for works such as Annyong Yumika , follows around singer songwriter Maeno Kenta's guerrilla show. On New Year's Day in 2009, we travel with Maeno as he walks from Tokyo's Musashino Hachimangu Shrine where he suddenly begins to play, to Kichijoji and on to Inokashira Park in Tokyo, where he joins his band that was waiting at the park on stage. Matsue turns the entire city into an enormous stage and captures a full sixteen song set, while at the same time revealing to us the true face of the city and the people who live in it.