This piece was created in the advanced course of fiction film at The Film School of Tokyo, and one of the entries into the Ketsu Riki Chin Kai (*Great, Power, Unique, Fishy) Film Festival, an independent film project that takes up "Rehabilitation of the Entertainment Film" as its theme. This energetic action film centers on illicit gun manufacturing. The director is The Film School of Tokyo graduate Ohata Hajime, and was awarded a special jurors prize at the Pia Film Festival and the Yubari International Fantastic Film Festival. The metal factory run by brothers Ikuo (Ono Takahiro) and Satoshi's (Okabe Nao) has been hit hard by the effects of the depression and is facing bankruptcy. Beset from all sides, Ikuo has been asked by an underground gang to illicitly manufacturer a gun they bring to him.