The feature-length debut of director Ohata Hajime who drew attention for "The Big Gun", his graduation film for The Film School of Tokyo that won special jury prizes at the Yubari International Fantastic Film Festival and the Pia Film Festival. A major highlight is the special effects work that shows glimpses of his superb technique and sensibility. A tragedy befalls a young couple who live in a quiet residential neighborhood when the husband develops an unexplainable illness. The symptoms only grow worse, tormenting the couple with their shockingly horrific repercussions.