An entry from the fifth batch of films by the Momo Matsuri production and screening collective, based on the theme of "tears." Morita Aki, who starred in Henge which won awards at Fantasia International Film Festival 2012 and elsewhere, directs this dramatic depiction of the subtle changes that occur in a friendship.
When Rukawa Yukiko (Miyata Aki) goes to a park one day, she is unexpectedly reunited with her childhood friend Suzuki Shiori (Morita). They try to behave with each other just as they did in the past, but as they have followed different paths in life, something doesn't feel quite right.