An entry in Project Dengeki, a screening program introducing short works by up-and-coming directors selected by filmmaker and film school tutor Daikuhara Masaki. This reality drama was directed by Ino Saki, based on her own experiences. Sakurai (Miyata Aki) quits her job at city hall of her own volition, and takes a job as a salesperson with a temp agency. However, she has difficulty dealing with her colleagues, her clients, her superiors, and her junior staff, then becomes caught up in further trouble, making her feel increasingly alienated.