The Digimons are showcased as racers in this animation. This film gained popularity with audiences over 2 years of showings at the amusement park, Sanrio Puroland beginning in 2000. Accompanied by a real time commentary overflowing with realism, Biyomon, Agumon, Gabumon and the others mount pod racers to engage in a heated race battle. Which Digimons will walk away victorious?