A dark coming-of-age ensemble piece adapted from Yoshida Shuichi's novel, which was winner of the Yamamoto Shugoro Prize. Appraised for his portrayal of restless and apathetic youth, director Yukisada Isao depicts how repeated incidents of violent assault casts a shadow on the superficial relationship between a group of five young men and women. Film production employee Naoki (Fujiwara Tatsuya), struggling illustrator Mirai (Karina), part-timer Kotomi (Kanjiya Shihori), and college student Ryosuke (Koide Keisuke) share an apartment. But their seemingly peaceful communal life starts to go awry when a male prostitute, Satoru (Hayashi Kento), comes into their lives.