Assembling staff and cast hailing from Kumamoto Prefecture, director Yukisada Isao, himself a Kumamoto native, shot this drama prior to the April 2016 Kumamoto Earthquake. Appearing are Hashimoto Ai of The Kirishima Thing, Kora Kengo of The Mourner, political scientist Kang Sang-jung, among others.
A middle-aged man in a black coat (Kang) shows up at the place college student, Toko (Hashimoto), works part-time. It seems the man has been trailing her mother, Suzuko (Ishida Eri). Toko hires private detective, Tamaya (Kora Kengo), to be her mother's bodyguard.