Yukisada Isao, known for GO and Crying Out Love, In The Center Of The World, directs this film commemorating the 45th anniversary of Nikkatsu Roman Porno. With heartbreaking drama and striking imagery as his strengths, Yukisada richly portrays a film director in a slump and his carnal relations with women.
Furutani (Itao Itsuji) no longer makes films, and so as if to mask his day-to-day pessimism, he bounces between women with whom he has sexual affairs. Without work, fame, or love, Furutani has all but lost everything.