A theatrical remake of the TV drama that is based on Kaitani Shinobu's suspense manga series. With a completely new script, the film takes us through a thrilling game of deceit as the players play for the 5 billion yen prize. Gullible and honest college girl Nao (Toda Erika) is suddenly pulled into the "Liar Game," in which she must con her opponents to win. With the help of genius con-artist Akiyama (Matsuda Shota), she makes it to the final round with eleven other finalists. This time, the contestants must play the "Garden of Eden" game, but this last game tests their trust.