The second feature film adaptation of a bestselling manga about genius scam artists engaging in intense battles of wits to win massive jackpots. Its hugely thrilling story is based on an episode from the manga that was said to be the most difficult to adapt for the screen. Phenomenally popular child actor Ashida Mana takes on her first villainous role.
University student Shinomiya Yu (Tabe Mikako) receives an invitation from the organizers of Liar Game to take part in a musical chairs tournament with a cash prize of two billion yen at stake. She seeks the help of genius former scam artist Akiyama Shinichi (Matsuda Shota), who has close ties to the organization.