Based on the novel of the same title by bestselling novelist Ekuni Kaori. Directed by Strawberry Shortcakes director Yazaki Hitoshi. Nakatani Miki from Memories of Matsuko (Kiraware Matsuko no Issho) and Omori Nao from THE VULTURE (Hagetaka) appear together for the first time to play a married couple. Nakatani and Omori present a subtle portrayal of a married couple, in a marriage which is not necessarily an unhappy one, but one that seems to have "lost its flame." In her third year of marriage, teddy bear artist Ruriko (Nakatani Miki) meets a younger man at one of her exhibitions who she soon becomes attracted to. Meanwhile, her husband Satoshi (Omori) has been seeing a younger woman he went to college with.