A human drama that frankly depicts the hurt and confused lives of four emotionally different women in their twenties. Based on a comic book of the same title by Nananan Kiriko. Directed by Yazaki Hitoshi of March Comes in Like a Lion (Sangatsu no Raion).
Satoko (Ikewaki Chizuru), who works at a "delivery health shop" (a euphemistic term for an escort agency) on phone duty, eagerly awaits the arrival of a new love. Akiyo (Nakamura Yuko), a delivery health girl (i.e. a call girl) who works at the same place as Satoko, loves her classmate, Kikuchi (Ando Masanobu), but is unable to tell him. A beautiful office worker, Chihiro (Nakagoshi Noriko), shares a room with proud illustrator, Toko (Iwase Toko). Chihiro is distressed that her relationships with her boyfriends end due to her strong desire to marry, and Toko is troubled by her binge eating disorder caused by excessive pressure and the trauma of a broken heart. One day, these four women decide to confront their problems head-on. Though knocked down by reality, they stand up again to begin living their life positively.