5 years after his debut film The Whispering of the Gods (Gerumaniumu no Yoru), which received international recognition for its philosophical sensibility, Omori Tatsushi directs his second work. As well as being screened as part of the official program at the Berlin International Film Festival, Ando Sakura, who plays the heroine, was nominated for Best Supporting Actress at the Asian Film Awards. Depressed and bitter from day after day of over-demanding work, Kenta (Matsuda Shota) and Jun (Kora Kengo) set off on a journey with Kayo (Ando), who is only able to verify her existence through sex, in search of some kind of hope.