Director Omori Tatsuhi, whose Ravine of Goodbye received the Special Jury Prize at the 35th Moscow International Film Festival, adapts his own script written before his feature-length debut The Whispering of the Gods. It vividly portrays the radical lifestyle of young men on the fringe of society.
Taro (YOSHI) never went to school. He has two friends, high school students Eiji (Suda Masaki) and Sugio (Nakano Taiga). One day, the three come into possession of a gun which leads them on a path toward a harsh fact of life.