Controversial film dealing with the 2008 Akihabara stabbing spree. Depicts the descent of a depressed temp worker possessed by madness, based on the perpetrator whose attack resulted in seventeen casualties. Director and screenwriter Omori Tatsushi dealt with crimes of the underclass in A Crowd of Three.
Kaji (Mizusawa Shingo), who has come to a Nagano factory as a temp worker, is a solitary man with a strong inferiority complex. He spills his feelings on internet bulletin boards, and becomes friendly with his new co-worker Tanaka (Uno Shohei), who is in similar circumstances.