Having worked mainly in the United States and Europe, director Atsushi Ogata brings us a humorous and romantic ode to life. This film tells the story of Hiroshi (Masuoka Toru), a perpetual supporting actor, who is constantly mistaken for someone else. Marginalized both at work and at home, Hiroshi lives in the shadow of his famous playwright father, until one day luck changes. A shot at love and success comes knocking at his door. Hiroshi meets his muse and struggles to court her, while also trying to land the lead role of his dreams in a Woody Allen remake. In the process, Hiroshi learns what is truly important in life.