A story of a couple who adopted a child, and a girl who gave birth at age fourteen. Directed by Kawase Naomi, who won the Ecumenical Jury award at the 70th Cannes Film Festival for Radiance. Official Selection at the 73rd Cannes Film Festival.
Kiyokazu (Iura Arata) and Satoko (Nagasaku Hiromi) adopt a child. Six years into their happy life with their son, who they named Asato, a woman claiming to be the birth mother contacts them and says she wants her son back.