The Japanese sequel of the US indie film Paranormal Activity, directed and scripted by Nagae Toshikazu, director of multiple ghost stories and supernatural dramas on TV, including the fake documentary-style "Hosokinshi" (Broadcast Prohibited) series. Haruka (Aoyama Noriko) is wheelchair-bound after a traffic accident. One night, she wakes up in her room to witness an eerie phenomenon. When her younger brother Koichi (Nakamura Aoi) sets up a video camera to record what happens, the footage reveals something beyond imagination.