Wacky romance featuring characters unique to the extreme alongside elements of comedy and the occult. Lauded at the 44th Rotterdam International Film Festival and screened at numerous festivals. Director Takeba Risa is known for The Pinkie.
TV man (Nakamura Aoi) has both a physical body and emotions, and shacks up with his owner Haruko (Nozaki Moeka). TV man's facility with languages makes him a hit on TV, but one day he suddenly recovers his former memories and departs on a journey to find his family.