Yukisada Isao, director of the mega-hit pure love film, CRYING OUT LOVE, IN THE CENTER OF THE WORLD (Sekai no Chushin de, Ai wo Sakebu), has turned Nakatani Mayumi's play of the same name into a film. Solid actors have been chosen to play a couple who have grown tired of each other, creating an entertaining film for mature audiences with a mixture of laughter and sadness. Shunsuke (Toyokawa Etsushi) is a lazy womanizer and a lousy husband who is suddenly thrown off balance one day by his health-freak wife Sakura (Yakushimaru Hiroko), when she tells him she is leaving him. Upon losing his wife, Shunsuke realizes for the first time how much she meant to him...