The film version of the TV suspense drama about a woman negotiator. The heroine boards a hijacked plane to confront the criminals, with the lives of the passengers on the line. A strange incident occurs in which criminals rob 260 million yen from a security vehicle and end up taking hostages. However, one of the culprits runs away after a mysterious explosion leaving all the cash behind. A few weeks later, Reiko (Yonekura Ryoko) the negotiator is at the airport, about to go traveling, when she notices a young man, Kimoto (Hayashi Kento) who was a hostage in the incident. She becomes suspicious of his behavior and boards the same plane as him.